Klantenservice SoftShave! Neem contact op

Stop scheerirritatie met SoftShave en
bereik een gladder scheerresultaat!

scheerproducten online bestellen
scheerirritatie behandelen binnen 1-2 dagen

Heeft u een vraag?

Heeft u vragen over SoftShave of uw bestelling? Op de pagina met veelgestelde vragen kunt u een antwoord vinden op uw vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Op werkdagen tussen 09:00 – 17:00 is onze klantenservice bereikbaar.

Contactgegevens SoftShave

Onderdeel van Klemans Groep B.V.
Klemans Groep B.V.
Schootsvel 5
1671 NW Medemblik
info@morningstarpharma.com
0227-540745

Heeft u vragen over adverteren of marketing? Neem dan contact op via:
info@klemans.nl

Informatie over SoftShave bestellen en kopen

Klik hier voor meer informatie

U kunt SoftShave online bestellen via de bestelpagina van deze website. Ook is het mogelijk om het product op te halen op ons hoofdkantoor in Medemblik, Noord-Holland. Ons hoofdkantoor is geopend op werkdagen tussen 09:00 – 17:00.

Om online te kunnen bestellen heeft u geen account nodig. U hoeft alleen uw gegevens en het gewenste afleveradres in te vullen op het bestelformulier. Vervolgens betaalt u het volledige bedrag, direct middels een van onze veilige betaalmethoden.

Wanneer de betaling bij ons binnen is ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Klik hier voor veelgestelde vragen over SoftShave bestellen en kopen

Informatie over uw bestelling

Klik hier voor meer informatie

Wanneer uw bestelling goed bij ons is doorgekomen ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Bestelt u op werkdagen vóór 16:00? Dan heeft u uw bestelling meestal de volgende dag al in huis. Woont u in België? Dan duurt de levering meestal 2 werkdagen.

De levering van uw bestelling wordt verzorgd door PostNL. Wordt uw bestelling in een pakket verzonden dan kunt u via de Track and Trace code uw bestelling volgen. Wordt uw bestelling in een enveloppe verzonden dan ontvangt u geen Track and Trace code. Bent u de eerste keer niet niet thuis tijdens de levering? Dan zal de postbode een briefje achterlaten waarna u zelf online een nieuwe afspraak voor de levering kunt plannen.

Het annuleren en retourneren van uw bestelling is niet mogelijk.

Klik hier voor veelgestelde vragen over uw bestelling

Informatie voor Winkeliers en Detailhandel

Klik hier voor meer informatie

U wilt SoftShave verkopen in uw winkel of webshop of bent om een andere reden geïnteresseerd in een grotere afname! Dat is mogelijk, vanaf minimaal 10 verpakkingen kunt u een grotere bestelling plaatsen.

Heeft u interesse in een grote afname dan kunt u contact met onze klantenservice opnemen.

Klik hier voor veelgestelde vragen over SoftShave